Zwroty i reklamacje

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

2. Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@sojova.pl.

3. Zwracany towar wyślij niezwłocznie na adres:
Sojova
Nikola Sobieraj
Brzezna 410
33-386 Podegrodzie
sklep@sojova.pl
tel: 661 800 519

jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

4. Zwracane produkty powinny być nieużywane. Klient zobowiązany jest wysłać zwracany towar zabezpieczając go tak, aby np. nie przemieszczał się on w środku paczki, a paczka bezpiecznie dotarła.

5. Po otrzymaniu paczki i jej zweryfikowaniu, nastąpi zwrot kwoty równej cenie zakupu, przelewem na konto bankowe, z którego wpłynęła płatność. Termin zwrotu wynosi do 7 dni od otrzymania przesyłki.

6. W przypadku gdy towar będzie uszkodzony lub brudny, możemy odmówić przyjęcia zwrotu lub zwrócić tylko część jego wartości.

Zamówienia personalizowane

  1. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zamówień personalizowanych, tj. takich, które zostały wykonane według specyfikacji Klienta lub służą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Obejmuje to m.in. produkty z indywidualnym nadrukiem, dedykacją lub wykonane na specjalne zamówienie. Takie produkty nie podlegają zwrotowi ani wymianie, chyba że są wadliwe.

Reklamacje produktu

  1. W przypadku gdy zakupiony towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@sojova.pl lub drogą pocztową na adres:
    Sojova
    Nikola Sobieraj
    Brzezna 410
    33-386 Podegrodzie

2. Reklamowany towar należy wysłać na adres:
Sojova
Nikola Sobieraj
Brzezna 410
33-386 Podegrodzie
sklep@sojova.pl
tel: 661 800 519

3. W związku z wadą możesz:

  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
  • złożyć oświadczenie o:
    • obniżeniu ceny,
    • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

4. Reklamację możesz zgłosić w ciągu 3 dni od zauważenia wady.

5. Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Użyj przycisku poniżej, aby zgłosić zwrot

Czego szukasz?