Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
2. Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@sojova.pl.
3. Zwracany towar wyślij niezwłocznie na adres: Sojova Nikola Sobieraj Brzezna 410 33-386 Podegrodzie sklep@sojova.pl tel: 661 800 519
jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
4. Zwracane produkty powinny być nieużywane. Klient zobowiązany jest wysłać zwracany towar zabezpieczając go tak, aby np. nie przemieszczał się on w środku paczki, a paczka bezpiecznie dotarła.
5. Po otrzymaniu paczki i jej zweryfikowaniu, nastąpi zwrot kwoty równej cenie zakupu, przelewem na konto bankowe, z którego wpłynęła płatność. Termin zwrotu wynosi do 7 dni od otrzymania przesyłki.
6. W przypadku gdy towar będzie uszkodzony lub brudny, możemy odmówić przyjęcia zwrotu lub zwrócić tylko część jego wartości.
Zamówienia personalizowane
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zamówień personalizowanych, tj. takich, które zostały wykonane według specyfikacji Klienta lub służą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Obejmuje to m.in. produkty z indywidualnym nadrukiem, dedykacją lub wykonane na specjalne zamówienie. Takie produkty nie podlegają zwrotowi ani wymianie, chyba że są wadliwe.
Reklamacje produktu
W przypadku gdy zakupiony towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@sojova.pl lub drogą pocztową na adres: Sojova Nikola Sobieraj Brzezna 410 33-386 Podegrodzie
2. Reklamowany towar należy wysłać na adres: Sojova Nikola Sobieraj Brzezna 410 33-386 Podegrodzie sklep@sojova.pl tel: 661 800 519
3. W związku z wadą możesz:
żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
złożyć oświadczenie o:
obniżeniu ceny,
odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
4. Reklamację możesz zgłosić w ciągu 3 dni od zauważenia wady.
5. Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.